Guide: Gör en redaktionell plan och lyckas med content marketing

05 jan 2017

Guide: Gör en redaktionell plan och lyckas med content marketing

Redaktionell plan, content marketing-plan, redaktionell kalender. Kärt barn har många namn! Oavsett vad du kallar det är det nödvändigt att planera och arbeta metodiskt om man ska lyckas med content marketing. Utan tydliga ramar är det lätt att webbsidan uppdateras för sällan, blogginlägg skrivs när andan faller på och att planerade white papers aldrig blir klara. Planen ska koppla till verksamhetens övergripande strategi och se till att affärerna rullar in lättare.

Följ vår guide och gör en redaktionell plan!

Ta del av vår nedladdningsbara guide Content marketing – skapa en redaktionell plan i 10 steg så får du verktyg och tips på hur du sätter din egen plan. Lycka till!

Vill du träffa oss för en workshop om hur teamet kan inleda eller utveckla arbetet med content och inbound marketing? Hör av dig till oss på hej@stockholmsskrivbyra.se eller 08-5560 4200.