Guide: Gör en redaktionell plan och lyckas med content marketing

Hem/Content marketing, Guider/Guide: Gör en redaktionell plan och lyckas med content marketing

Guide: Gör en redaktionell plan och lyckas med content marketing

Redaktionell plan, content marketing-plan, redaktionell kalender. Kärt barn har många namn! Oavsett vad du kallar det är det nödvändigt att planera och arbeta metodiskt om man ska lyckas med content marketing. Utan tydliga ramar är det lätt att webbsidan uppdateras för sällan, blogginlägg skrivs när andan faller på och att planerade white papers aldrig blir klara. Planen ska koppla till verksamhetens övergripande strategi och se till att affärerna rullar in lättare.

Följ vår guide och gör en redaktionell plan!

Med vår guide ”Content marketing – skapa en redaktionell plan i 10 steg” får du verktyg och tips på hur du sätter din egen plan. När du beställer den blir du även inskriven som mottagare av våra månadsbrev med tips och trendspaningar om skrivande och digital kommunikation. Om du inte vill läsa dem kan du lätt avregistrera dig.

Fyll i dina uppgifter nedan för att få guiden direkt till mejllådan!

Vill du träffa oss för en workshop om hur teamet kan inleda eller utveckla arbetet med content och inbound marketing? Hör av dig till oss på hej@stockholmsskrivbyra.se eller 08-5560 4200.

Lämna en kommentar